A continuación os propongo que observeis un vídeo que he encontrado en la red. Se trata de una crítica ciudadana-rural acerca de las Fallas y algunas de las consecuencias de nuestra fiesta fallera. El vídeo tiene gracia y también bastante razón en algunas cosas, comprobarlo vosotros mismos y entrar en la siguiente dirección:
http://youtube.com/watch?v=HcYKRzy92Hk
2 comentarios
helena -
Rocío -
quin tio mes graciós
de vegades esta bé fixar-se també en els nostres propis errors,com quan al costat d'un aparell electric inflamable el tio diu algo com:fiquem una valla i ja no hi ha perill.
Está clar que els xiquets poden tirar petardets igual...en quant a seguretat no ens guanya ningú!!!!!!!